Dos projectes d’Humanitats i Arquitectura reben la V Beca Fundació Puig en Innovació Docent de la UIC

El passat 14 de juny, es va celebrar al Saló de Graus de la UIC el lliurament de premis de la V edició de la Beca Fundació Puig en Innovació Docent. Una convocatòria a la qual es van presentar un total d’11 projectes amb la participació de 56 professors.

El primer premi va ser atorgat a Marta Crispí, professora de la Facultat d’Humanitats, pel seu projecte “Metodologies docents actives per desenvolupar la competència digital per a les Humanitats”.
La proposta va destacar pel seu enfocament innovador en l’adquisició d’habilitats i l’ús de noves tecnologies tant per part dels professors com dels estudiants.

El segon premi va ser per a Víctor Echarri i Pedro Casariego de l’Escola d’Arquitectura, pel seu projecte “Taller interdisciplinari sobre noves solucions constructives sostenibles mitjançant el reciclatge de RCD provinents de parcs eòlics”. El jurat va valorar especialment la interdisciplinarietat i la sostenibilitat del projecte, alineat amb els ODS de l’Agenda 2030.

L’acte va ser presidit per Josep Clotet, Vicerector de Planificació i Qualitat, i Isabel Villanueva, directora de l’Aula d’Innovació i Qualitat Docent, i va comptar amb la presència de María Vallès, directora de la Fundació Puig. Vallès va subratllar el significatiu paper dels docents de UIC Barcelona en el desenvolupament de la societat.

Durant l’esdeveniment, els guanyadors de la IV edició de la Beca Fundació Puig, Marta Benaiges i Diego Navarro de l’Escola d’Arquitectura, i Montserrat Nebrera de la Facultat de Dret, van presentar les conclusions dels seus treballs guardonats en 2022.

Organitzat per l’Aula d’Innovació i Qualitat Docent de UIC Barcelona, aquest acte reflecteix el compromís continu amb l’excel·lència educativa i el suport a iniciatives innovadores a l’aula.